5e en 6e week - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Angela Mollen - WaarBenJij.nu 5e en 6e week - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Angela Mollen - WaarBenJij.nu

5e en 6e week

Door: Angela Mollen

Blijf op de hoogte en volg Angela

14 Juni 2017 | Griekenland, Faliraki

he! leuk dat je weer leest over de 3e blog. Inmiddels zitten we al in week 6, de tijd vliegt voorbij!
Het werk is nog ongeveer hetzelfde, ik zit een paar dagen in de week in de teenageclub. Hierbij doen we dan ook activiteiten met de teenagers, maar omdat er op dit moment nog niet zoveel teenagers zijn zijn deze activiteiten niet heel druk. Het hotel begint langzaam aan vol te stromen, op dit moment zijn 154 van de 156 kamers bezet. Op dit moment zit het nog niet vol met gasten omdat er in sommige 4 persoonskamers nog 2 personen zitten, maar dit zal ook gaan veranderen omdat we richting het hoogseizoen gaan.
Ook ben ik al een aantal keer Ari geweest, Ari is de mascotte van het hotel. We dansen dan 2 dansjes met de kinderen en gaan op de foto of geven ze een knuffel/high five. Het pak is erg warm maar na maximaal 10 minuten ben je er alweer uit.
Donderdag ga ik uit met het hotel naar 2 clubs in Faliraki, YOLO en LIQUID. Vrijdag ochtend ben ik dan vrij om bij te slapen.
Deze zaterdag hebben we een surprise, maar volgens mij weet bijna iedereen al wat we gaan doen. Helaas kan niet iedereen op dezelfde dag vrij nemen en gaan we dus in 2 dagen. Maar dat maakt het niet minder leuk.
Dit was dan alweer de 3e blog, bedankt voor het lezen!