derde en vierde week - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Angela Mollen - WaarBenJij.nu derde en vierde week - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Angela Mollen - WaarBenJij.nu

derde en vierde week

Door: Angela Mollen

Blijf op de hoogte en volg Angela

29 Mei 2017 | Griekenland, Faliraki

Alweer de tweede blog!
Het werk blijft hetzelfde, activiteiten doen of in de kids club. In de avond doen we de kinderdisco en praten we met gasten. De dagen zijn lang maar gaan erg snel. Tussendoor hebben we twee keer twee uur pauze.
'S ochtends beginnen we om 09:45 dus rond 09:00 zitten we aan het ontbijt. Om 12:30 hebben we pauze tot 14:15 en om 17:30 hebben we pauze tot 20:15 of 19:45 (als er een show van buitenaf is beginnen we om 19:45 anders 20:15). De tijd dat we klaar zijn verschilt ook iedere dag.
Afgelopen week was het weer niet geweldig, als de zon schijnt is het heerlijk maar het heeft veel geregend. Afgelopen zaterdag heeft het ook geregend, op onze vrije dag. In de ochtend was het goed en hebben we weer door Rhodos gelopen, in de middag was het slechter en regende het veel. We zijn dan ook een film gaan kijken, deze film was in 9D en ging over de geschiedenis van Rhodos. Het was heel leuk om dit een keer te zien er kwamen waterdruppels, wind, witte rook, belletjes en zelfs sneeuw!
De bussen worden steeds drukker, ze moeten al extra bussen inzetten om iedereen mee te krijgen. Als het weer aankomende zaterdag beter is gaan we weer een keer naar Lindos.

• 07 Juni 2017 - 09:50

Walther:

Hallo Angela, Leuk om te lezen hoe jullie het eiland verkennen, maar sneeuw in juni lijkt ook geen lolletje.
    Maak er het beste van en geniet van het mooie Griekenland.

groet Walther